Cíle na rok 2017


Už dlouho jsem nad tímto článkem přemýšlela. Předsevzetí si každý dává a skoro nikdo jej nedodržuje. Proto jsem se rozhodla nedávat si předsevzetí jako takové. Už žádné seznamy dvaceti věcí, které chci zvládnout. Už žádné oddalování činností. Rozhodla jsem se stanovit si cíle, které se budu snažit od příštího roku dodržovat a nebudu si vymýšlet nové, dokud tyhle nesplním.

Zdroj: http://upload.body-test.cz/
 Takovým jedním nejhlavnějším cílem, n a kterém bych chtěla začít pracovat, a na kterém vlastně už tak trochu pracuji, je zdravější (ne zdravý – hned vysvětlím) životní styl. Proč jenom zdravější? Nejsem naivní, abych si myslela, že ze dne na den se vykašlu na sladké a slané věci, že ze dne na den začnu 3krát týdně cvičit. To ne. Ale chtěla bych chodit do tělocvičny, zatím, 1 týdně. Což se mi od půlky listopadu začalo dařit a chodila jsem na Bosu. Teď přes svátky na to zase prdím, takže znovu se v tělocvičně ukážu zase až po zkouškovém – v půlce ledna (možná i dřív). Dál bych chtěla omezit sladké a tučné, ale hlavně začít pravidelně baštit. Co si budem povídat, jedno jídlo denně nestačí.

S čímž souvisí i snaha trochu zhubnout. Po maturitě (a během ní) jsem nabrala asi 7 kilo a ráda bych se jich zase zbavila. 3 kila už mám dole a chtěla bych se opět dostat na svou původní váhu.

Jedním z dalších menších cílů je omezení lenosti. Jsem línější tvor, který potřebuje více spánku, ALE proč proležet celý víkend v posteli? Chci zkusit aspoň trochu začít něco dělat, i když to nebude vysloveně nutnost. Ať už jednou za čas uvařit, sednou si ke knížce, k blogu nebo k věcem do školy. Žádné celovíkendové a beznadějné ležení u filmu.

Dalším cílem je brigáda. Už jsem minulý rok brigádničila a letos v tom hodlám pokračovat. Ne proto, že by mi kapesné od našich nestačilo, ale bude mi dvacet let a začínám si spořit penízky, tak bych tam ukládala nejen část kapesného, ale i tak 60-70% z výplaty. Uvidíme, možná to bude míň, možná víc peněz, ale na tom nesejde, hlavní bude samotný pracovní režim, do kterého se chci uvrtat. 

A jaké jsou vaše cíle na rok 2017?
Dáváte si nějaké nebo razíte heslo, že ke změně nepotřebujete nějaké datum v kalendáři?

Žádné komentáře:

Okomentovat